De Nederwaard

Jachthaven De Nederwaard

Jachthaven De Nederwaard ligt bij De Witte Molen aan de ‘Alblasserdamse kant’ en telt 95 ligplaatsen. Deze haven ligt op een prachtige, rustige plek in de Alblasserwaard en kunt u bereiken via de Graafstroom of de Overwaard. Ook zijn hier elektriciteit en water aanwezig.

Wilt u deze haven via de Overwaard bezoeken of passeren om verder de binnenwateren in te varen? Dan moet u geschut worden bij een kleine sluis. Dit wordt uitgevoerd door de vrijwilligers van de vereniging. Als u gebruik wilt maken van de sluis, kunt u – minimaal 4 uur van tevoren – bellen naar 06 - 42 09 70 19.

Vanaf De Nederwaard kunt u prachtige wandel- of fietstochten maken naar de Molens van Kinderdijk of De Alblasserwaard. Of geniet van de mooie natuur en de rust, dat kan natuurlijk ook. De haven is via de Kortlandse Kade met de auto bereikbaar, maar houd er rekening mee dat er naast en om de haven uitsluitend wandel- en fietspaden zijn. De dichtstbijzijnde supermarkt kunt u vinden op 15 minuten loopafstand.

Wilt u meer informatie over deze haven of een passantenplek?
Neem dan contact op met havenmeester Jaco Middelkoop via 06-52006640.
windroos
Bezoekadres:
Haven 2a
2951 GC  Alblasserdam

Postadres:
2950 AD  Alblasserdam
Heeft u een vraag?
info@wsvalblasserwaerdt.nl

Brugwachter:

Havenmeester:
06 - 429 985 58  of  078 - 691 83 81
Waar vind u onze havens?